July 4, 2014

365 päeva tänulikkust

Sõbrannal tuleb ikka vahel ägedaid ideid, millega ta minu juurde jõuab, et ma need kuidagi vormistaksin. Sel korral oli sooviks 365 päeva märkmik, mis aitaks meeles hoida, et elu on ilus.
Esmalt ettevalmistus nädalateks - A4-le prinditud nädalad välja lõigata, nurgad kumeraks.

Kuude jaoks sildid - printimine, lõikamine, tembeldamine.

Ja niimoodi 5 korda. Kaaned on tugevamat sorti tundmatuks jääda sooviv kartong kaetud värvilise paberiga.

Iga lehekülje vahele tuli üks täiesti teisest materjalist lisaleht, millel on üks ilus mõte nt "Ma väärtustan oma elu." või "Ma naudin oma elu" ja ka selliseid mille peaks ise lõpetama "Täna ma õppisin..."





Kui kõik oli kleebitud, siis seisis laua äärel selline rivi :P
See pilt on tegelikult petlik, kuna enamus olid lõpud ja pididki kiiresti otsa saama.

Need märkmikud said spiraalköite ning nägid välja sellised.



Kõik materjalid nende märkmike jaoks olid nö jäägid ning eraldi midagi ostma selle projekti jaoks ei pidanud. 
Selliste märkmike tegemine paneb ka enda elu üle mõtlema. See on imeline!

1 comment: