December 6, 2014

Sinise kiviga album

Ma alustasin blogimist oktoobris 2009  -  ohooo endale üllatusena märkan, et 5 aastat on nagu niuhti möödunud. Blogimise sünnipäeva magasin maha. Blogima hakkasin eesmärgiga kõik oma käsitöö-üllitised salvestada ühte kogumisse, mis oleks vaadeldav ühe tervikuna. Eks kerge edevuse pisik lööb ka välja ;) Tore on tagant järgi vaadata esimest lapitekki, esimesi vilditud susse, tikkimistöid jne. Muidu kas neid mäletakski. Kui ka aega on vähe ei kavatse ma blogimist jätta, sest see on minu lugu ja mulle meeldib seda jutustada, isegi kui ma vahel napisõnaliseks jään.

Veel enne kui Alis (Art Butiigi perenaine) kevadel disaineri otsimiseks kuulutuse üles pani tabasin end mõttelt vaadates nime "Art Butiik": "Mõtle, kui hästi sobiksid kokku Artelia Art ja Art Butiik"  ......

Nüüd on see sobivus siis käes. See album on müügil Art Butiigi e-poes. Nagu ka eelmine punase võtmega  ja eelmine tumepluunil põhjal... Üsna pea on tulemas uue disainiga rahakaardid!





No comments:

Post a Comment