May 22, 2015

Lillad liblikad pokaalile

Minu armas Sizzix'i Big Shot on olnud väga tubli! Täiesti asendamatu abimees minu paberitööde kaunistamisel ja töötubade ettevalmistamisel. Aidanud ka kõiki, kes minu töötubades on käinud. Ei, masin ei ole katki ega lähe hingusele, tal on nüüd abilisi tekkinud. 

Sel korral tegutses digilõikur Inspiration Vue. Digilõikurite tootjaid on palju, üks ägedam kui teine. Vaikselt on need siin ka levima hakanud. 

Masina väntamisele on väga hea vaheldus krudinat kuulata ja pärast liblikad välja nokkida....

See konkreetne liblikas on veebist allalaetud. Et ei läheks vastuollu Terms of Use valdkonnaga, muutsin liblika suurust, joonistasin ümber lõikejooni ühel tiival ja teisel kustutasin üldse ära, et oleks kuhu nimi kirjutada. 
Selliste lõigete disainimisel/lõikamisel tuleb arvestada, et kahe lõikejoone vahe oleks vähemalt 2mm, muidu lõhub paber ära. 
Olen omajagu erinevaid pabereid püüdnud lõigata ja tee, mis teed, ikka meeldib mulle see Curiouse 120g dekoratiivpaber - sobib imehästi taoliste lõigete tegemiseks.

Antud juhul oli siiski oluline, et liblikad oleksid just LILLAD. Paberiks 160g-ne joonistuspaber. Liblikaid kokku 100tk (läksin hoogu veidi, tegelikult oli 75tk vaja).





1 comment: