January 27, 2014

Lapse sünni puhul

Enamus minu paberitöö teemalist võhma on kulunud töötubade ettevalmistamiseks. Töötuppa minnes on mul alati tunne, et mul pole ikka vel piisavalt detaile lõigutud ning paberijääkide hunnikud nagu kuidagi ei vähene, mida veel ja veel saaks detailideks lõigata..... vankrid, majad, sildid, lilled, lehekesed, liblikad....

// Ilu ei tule kunstis kujutavast objektist, vaid vajadusesst seda kujutada.//
                                                                         B.Ch. Deva

Vajadus ise midagi luua on suur. Unustada kõik ning lihtsalt lõikuda pabereid. Kas ma olen halb disainer, kui endale meeldiva töö loomine võtab rohkem aega, kui ühes töötoas käimine ja teiste juhendamine? Või on minu nõudmised liiga kõrged oma loomingu suhtes?
Mulle meeldib, kui mul on palju häid tarvikuid, palju ilusaid pabereid. Nende kokkusobitamine on parim teraapia....

No comments:

Post a Comment