March 12, 2014

Keila paberitööde fännklubi kokkusaamine - Paberist lilled

Formaalse definitsiooni kohaselt nimetatakse laenguks vastava sümmeetriarühma suvalist generaatorit. Ma tõlgendan seda nii nagu mulle sobib ;)
Ma nimetan siis ennast selleks suvaliseks generaatoriks - laenguks, täpsemalt elementaarlaenguks, mis on vähim võimalik laengu väärtus. Noh ma ju esinen tavaliselt üksi töötuba läbi viies. Me oleme kõik omaette väiksed elementaarlaengud.
Käsitöö on kui aatomituum, mis koosneb prootonitest (positiivne) ja elektronidest (negatiivne). Seda on meeldiv, rahustav ja huvitav teha, kuid materjalid ja tarvikud tihti maksavad palju või pole Eestis üldse kättesaadavad.
Elementaarlaeng on prootoni või elektroni elektrilaeng. Elektrilaenguks nimetatakse elementaarosakeste omadust osaleda elektromagnetilises vastastikmõjus. Elektrilaeng on vastastikmõju minu ja käsitöö vahel. Elektromagnetiline jõud hoiab nt aatomis prootonid/elektronid aatomituuma ümber. See on üks müstiline jõud, mis toob mind ikka ja jälle selle aatomituuma (käsitöö) juurde tagasi.
(Ehk ei saanud väga keeruline.)

Eile viis elektromagnetiline jõud mind taas Keilasse ühe toreda sümmetriarühma juurde Käsitöösalongi Vaarikas Vahukoorega, lilli meisterdama.



Oli soov, et teen nende rooside õpetuse. Ehk järgmises postituses.

Teolt tabatud!

Siin on valminud roosidega kaardid.



Ülimalt vahva üritus!

No comments:

Post a Comment